Budowanie marki pracodawcy

11 stycznia, 2016
brandmania

Świadomość znaczenia marki pracodawcy wciąż rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że do odniesienia rynkowego sukcesu, oprócz lojalnych klientów i przestrzegania biznesowych reguł równie ważni są zmotywowani pracownicy.

Dobrze zbudowana marka pracodawcy daje gwarancję dopasowania pracowników do ich ról w danej organizacji oraz tego, że pracownicy chętnie utożsamiają się z osiągnięciami firmy. Budowanie marki pracodawcy to proces łączący dziedziny takie jak marketing, Public Relations, komunikację zewnętrzną, komunikację wewnętrzną, zarządzaniem personelem oraz kulturę organizacji.

Doświadczenie
Wybierając partnera do współpracy należy zwrócić uwagę na doświadczenie firmy, która ma nas obsługiwać. Tematyka budowania marki pracodawcy od kilku lat stała się bardzo popularna. Na rynku działa wiele firm oraz specjalistów-freelancerów oferujących swoje usługi i doradztwo w tym zakresie. Jednak niewiele agencji posiada w swoim zespole specjalistów mogących pochwalić się kilkunastoletnim doświadczeniem w tej dziedzinie.

Jeżeli poszukujesz partnera, z którym zbudujesz silną markę pracodawcy, napisz do Nas. Chętnie przeanalizujemy Twój profil, doradzimy, stworzymy plan działania.

Napisz do Nas!